راهنمای قسمت مدرسه من

راهنمای قسمت مدرسه من

با کلیک بر روی مدرسه من در صفحه اصلی در صورت احراز هویت با کلیک بر روی نام خود وارد صفحه جدیدی میشوید.

طبق تصویر بالا

درصفحه مدرسه من چندین ایکن وجود دارد.

۱-وارد فضای شخصی خود که در انجا پیام هایی که ذخیره

کرده اید.

۲-دراین قسمت به صفحه اصلی نرم افزار برمیگردید

۳-در این بخش به صفحه حضورغیاب دانش آموزان وارد

میشوید که با ورود به مدرسهوکلاسخود میتوانید برنامه

حضور برای کلاس ایجاد کنید.

۴-دراین قسمت با ورود به مدرسه و کلاس خود .

.میتوانیدبزای دانش آموزان ازمون طراحی کنید.

۵-در این بخش به صفحه پیام های من وارد میشود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 3 دی 1399 ] [ 21:40 ] [ کسری محمدیان ]
[ ]